Halottvizsgálati bizonyítvány kiadása - Patológia

A temetés intézéséhez szükséges dokumentum a halottvizsgálati bizonyítvány hozzátartozói példánya, amit a DEKK Pathologiai Intézet Kegyeleti Ügyintézői Irodájában adunk ki a kórboncolást, vagy annak mellőzését követően. A temetés időpontjának ügyintézése csak a halottvizsgálati bizonyítvány kézhezvételétől számítva történhet.

A Klinikai Központon kívül elhunyt személy hozzátartozója által leadott, illetve a Klinikai Központ gyógyító osztályairól átküldött Halottvizsgálati Bizonyítványokkal kapcsolatban szíveskedjenek telefonon, ügyintézési időben (munkanapokon 09.00-14.00 óra között) érdeklődni az alábbi telefonszámon: 06-52/255-272

A kitöltött Halottvizsgálati Bizonyítványok átvételére munkanapokon 09.00 – 14.00 óra között van lehetősége a temetést intéző hozzátartozónak, vagy megbízott temetkezési vállalkozónak. A halottvizsgálati bizonyítvány átvételének időpontjáról, előzetesen telefonon, a (52) 255-272 számon szükséges érdeklődni!

 A dokumentum kizárólag fényképes igazolvánnyal és lakcímkártyával rendelkező közeli hozzátartozó/meghatalmazott (meghatalmazás szükséges) részére kerül kiadásra!

A Halottvizsgálati Bizonyítvány átvételekor hűtési alapdíj fizetendő, melynek összege: 12.700.-Ft. A befizetett összegről készpénzfizetési számla kerül kiállításra, bankkártyás fizetési lehetőség NEM áll rendelkezésre.

Tájékoztatjuk az ügyintéző hozzátartozókat, hogy ha az eltemettetésre kötelezett személy jogszabályi előírásnak megfelelően a halottvizsgálati bizonyítvány kézhezvételét követő 8. napig a holttest temetésre való elszállításáról nem gondoskodott, a Pathologia Intézet köteles kezdeményezni a közköltséges temetést az illetékes önkormányzat polgármesteri hivatalánál.

Anyakönyveztetés:

Az anyakönyveztetés minden esetben a halál beálltának helye szerint illetékes Anyakönyvi Hivatalban történik, így debreceni elhunyt esetén: 4026 Debrecen, Kálvin tér 11.

Legutóbb frissítve: 2021. 09. 29. 13:23