Panaszkezelési eljárás folyamata

A panaszkezelési szabályzatról a képzések megkezdése előtt a képzési programfelelős a képzésben résztvevőket tájékoztatja.

A Debreceni Egyetem Klinikai Központ Ápolási és Szakdolgozói Igazgatóság Központjának elérhetőségein, szóban, írásban és elektronikus úton benyújtható jogorvoslati kérelem.

A benyújtást követően jegyzőkönyv készül a panaszról, melyet a képzési programért felelős szervezeti egység vezetőjének jelenlétében készítenek el.

A benyújtott panaszt az intézmény munkatársai minden esetben kivizsgálják és a benyújtást követő 30 napos határidővel értesítik a panasztevőt a döntésről.

Amennyiben a panasztevő nem fogadja el a panaszának orvoslására hozott intézkedést, úgy az értesítés kézhezvételétől számított 30 napos határidővel, írásban jelezheti az intézmény felnőttképzési szakmai vezetője felé.

A másodfokú panaszelbírálás keretében a szakmai vezető rendkívüli ülést hív össze, melynek keretében döntenek a jogorvoslati intézkedésről, melynek eredményéről a másodfokú jogorvoslati kérelem benyújtását követő 30. napon belül eljuttatják a panasztevő számára.

Amennyiben az intézmény a panaszt elutasítja, azt minden esetben köteles megindokolni.

A döntéssel kapcsolatosan a panasztevő, amennyiben azt nem fogadja el a Pt. szerint járhat el.

A panaszkezelési eljárással kapcsolatos további információkról az Ápolási és Szakdolgozói Igazgatóság munkatársai nyújtanak részletes tájékoztatást.

 

Legutóbb frissítve: 2021. 09. 29. 13:23